-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle.<...
Hej alle.<...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023475
af
Hej. jeg har fisket jeg hel del i de norkse fjorde (Ud for Namsen/Osen/Saltbruget/Bayerfjorden/Mo elven osv.) men det har ikke rigtigt givet det store udbytte. Det er som om at man skal helt ind i elv osen for at det giver pote, hvilket ikke længere er vel set.<br />
De fangster som vi har gjort er lige så meget ude midt i fjorden og langs skær som tæt på elvne. Der er dog hvise undtagelser som f.eks at finde et undersøgisk fremspring eller skær hvor der står fisk på så kan man være heldig.<br />
Men Norge er et dejligt land med masser af vand både nede fra og fra oven.<br />
<br />
Knæk og bræk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
john rasmussen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 10 måneder siden #1173721
af john rasmussen
Hej alle.<br />
Er der nogen som har erfaring med at trolle efter laks i Trondheimsfjorden<br />
jeg har tænkt på det i årevis, har fisket i Gaula hvert år i de sidste 30 år,<br />
og når jeg tænker på hvor mange elve der er lakseførende med udløb i trondheims<br />
fjorden og hvad fangsterne på stangfangne laks er, må der simpelthen være et<br />
enormt træk af laks, og efter at erhvervskvoterne er købt op, foregår der stort<br />
set ikke erhvervsfiskeri efter laks mere. Der må simpelt hen være enorme mulig<br />
heder. Nogen der ved noget. Prøv iøvrigt at se WWW. elvene rundt Trondheimsfjorden, det er et projekt til eftertanke, imponerende projekt.<br />
Tænk at være erhvervsfisker der og få penge for at blive hjemme fra arbejde.<br />
<br />
Mvh. Johnson
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle.<...
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder