-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Opråb fra...
Opråb fra...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023679
af
Nåå, jeg havde misforstået spørgsmålet... Er iøvrigt glad for at vi ikke er "offentlige" via en medlemsliste...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023666
af
poul-erik det er kun bruger af hjemmesiden du finder der, de er ikke nødvendigt vis medlem af klubben, der er ingen offentlig tilgænglig medlems liste af hensyn til vore medlemmer, så man ikke bombes med alt muligt fra div. der har interesse i at sælge til sådanne nogen som os
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
Steen Møller Madsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 10 måneder siden #1023663
af Steen Møller Madsen
Hej,<br />
<br />
Jeg har ikke modtaget opkrævning og mærkat. Jeg har været medlem i 4 år og har ikke ændret adresse? Det er også længe siden jeg har modtaget bladet - kan jeg være smuttet ud af systemet?<br />
<br />
Findes der en medlemsliste med adresse og tlf. numre? Måske et dumt spørgsmål, men jeg har ikke kunnet finde en sådan liste. Det ville være rart at vide om der boede nogen i ens område man ikke kender, og evt. kunne udveksle erfaringer m.m. med.<br />
<br />
Med venlig hilsen<br />
Steen Møller Madsen - medlem nr. 380
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023165
af
Dejligt at være på PBS - endeligt - Det virker bare!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1173669
af
Opråb fra kasseren<br />
<br />
Hvis du ikke på nuværende tidspunkt har modtaget dit girokort eller kan se opkrævningen på din betalingsoversigt kunne det være fordi du ikke fået ændret din adresse hos os.<br />
<br />
Vi har fået en del girokort retur med ubekendt adresse så hvis du mangler dit og fortsat skal være medlem bør du sende mig en mail så vi kan finde en løsning.<br />
<br />
knæk og bræk<br />
Tom<br />
Kasserer SSK
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-