-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Medlemskab...
Medlemskab...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022686
af
ok super..<br />
<br />
takker mange gange for svaret..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022682
af
nej de er forbehold ssk og man kan kun benytte disse hvis man har et gyldigt medlems mærke på, så desværre.<br />
<br />
mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022680
af
Det jeg mener er at hvis man er medlem på fyn kan man så gøre brug af de gratis ramper på sjælland?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022644
af
Hej Christian, nej det bruger vi ikke så meget på Fyn at frikøbe havne. Vi har en del gratis ramper rundt omkring og når der er træf / konurrence så plejer vi at have købt rampen fri den pågældende dag.<br />
Når du engang kommer til Fyn så spørger du bare til ramper igen i det område du regner med at fiske i og så skal vi hjælpe så godt vi kan. Eller du kigger ud i klubhuset, her er altid et par hjælpsomme småbådsfiskere.<br />
Jeg kender kun gratis rampen under Lillebæltsbroen, men her er fine forhold. Ellers køber man selv et årskort i " Hjemmehavnen" <br />
Jeg har bla. selv købt et årskort i Skærbæk hvor der max. må være 70 medlemmer, så skal man som regel ikke stå så meget i kø
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1173586
af
Medlemskab af FTK.br /
br /
Der er jo nogle aftaler rundt omkring ang. brug af beddinger på sjælland og det er gratis hvis man er medlem af SSK. Er det også gratis hvis man er medlem af FTK??
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Medlemskab...
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder