Hej alle.<...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022621 af
Besvaret af på emne Hej alle.<...
Jah- du skal jo nok ligge i et par dage. Så du finder jo nok en måde at komme i nøgle eler ej. MEN Køge, hundige, brøndby, dragør - alt efter fiske pladserne. Brøndby og hundige er samme fiskeområde. Man kunne også sige Rødvig, i forhold til sats på det dybe vand ved stevns i Juni-August - men de andre havne er der lidt flere fiskere og bedre faciliteter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022620 af
Tak Sten<br />
<br />
Det var netop sådan en oplysning jeg efterlyste.<br />
<br />
Carsten

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022619 af
Når du kommer fra jylland og kører over broen, må Hundige havn være den nærmeste, som du kan købe "dag" kort til, www.hundige-havn.dk/havnekontoret/takster.htm. Rampen i køge kan kun bruges hvis du køber en nøgle, som dog gælder hele året til 500 kr.

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022618 af
Hej Claus.<br />
<br />
Det lyder da fornuftigt. Men er der nogen af havnene der er bedre end andre - altså i forhold til ramper, og når man kommer fra jyllandssiden?<br />
<br />
Carsten

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022617 af
Havnene finder du her på siden - til venstre HAVNE. Fiske pladserne flytter jo lidt rundt efter vind og sæson - så det bedste er nok at du skriver et par dage før du tager afsted, og derfor også vælger den havn der er tættest på de pladser der er hotte! Det store overblik får du på Fiskekortet.dk

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1173582 af
Hej alle.<... blev oprettet af
Hej alle.<br />
<br />
I forbindelse med en tidligere tråd vedrørende Køge Bugt, sad jeg og læste med stor interesse. Men når man nu bor i Jylland, hvor skal jeg så sætte båden i når jeg kommer til Sjælland? Og hvorhen i bugten skal der fiskes - altså lidt håndfaste anvisninger, hvis der er nogen af jer der vil ryste ud med sagerne ;-)<br />
<br />
mvh<br />
Carsten Seeberg

Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer