-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle.<...
Hej alle.<...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022621
af
Jah- du skal jo nok ligge i et par dage. Så du finder jo nok en måde at komme i nøgle eler ej. MEN Køge, hundige, brøndby, dragør - alt efter fiske pladserne. Brøndby og hundige er samme fiskeområde. Man kunne også sige Rødvig, i forhold til sats på det dybe vand ved stevns i Juni-August - men de andre havne er der lidt flere fiskere og bedre faciliteter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022620
af
Tak Sten<br />
<br />
Det var netop sådan en oplysning jeg efterlyste.<br />
<br />
Carsten
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022618
af
Hej Claus.<br />
<br />
Det lyder da fornuftigt. Men er der nogen af havnene der er bedre end andre - altså i forhold til ramper, og når man kommer fra jyllandssiden?<br />
<br />
Carsten
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022617
af
Havnene finder du her på siden - til venstre HAVNE. Fiske pladserne flytter jo lidt rundt efter vind og sæson - så det bedste er nok at du skriver et par dage før du tager afsted, og derfor også vælger den havn der er tættest på de pladser der er hotte! Det store overblik får du på Fiskekortet.dk
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1173582
af
Hej alle.<br />
<br />
I forbindelse med en tidligere tråd vedrørende Køge Bugt, sad jeg og læste med stor interesse. Men når man nu bor i Jylland, hvor skal jeg så sætte båden i når jeg kommer til Sjælland? Og hvorhen i bugten skal der fiskes - altså lidt håndfaste anvisninger, hvis der er nogen af jer der vil ryste ud med sagerne
<br />
<br />
mvh<br />
Carsten Seeberg
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-