Jeg står ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022635 af
Besvaret af på emne Jeg står ...
prøv at se på fiskeland.net de har 6 stk. kinetic devilfish trolling 8,6" 12-20lbs til 699 kr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022586 af
Hej Bjarne<br />
<br />
Jeg har allerede skrevet til Kaj og venter på svar fra ham :-) Ellers tak for hjælpen:-) Det her forum burde have en Oskar, det er simpelthen så skønt at man kan få alt den hjælp når man er nybegynder som jeg. Tak skal i alle have for et godt forum med en god tone.

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022583 af
Hej Flemming<br />
<br />
Jeg kan se at Kai Fredrik har en del til salg søg på 3893<br />
<br />
mvh<br />
<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022572 af
den der hedder blue fox er meeeeeeggggget blød så den vil jeg ikke anbefale har selv haft et par de bruges i dag fladfiskeri ;-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022570 af
Hej Flemming<br />
<br />
Jeg har en Berkley cherrywood anno 1990 og den har gennem årene fået mange tæsk og stået spændt op i masser af timer og den har klaret det til UG med kryds og slange så den kan jeg i høj grad anbefale.<br />
<br />
Når det gælder Dipsey stang kan det være svært at finde en rigtig god, jeg ved at Kris ligger inde med Daiwas dipsey stang, den er godt nok noget dyrere men i disse udsalgstider kan du sikkert få forhandlet en god pris.<br />
Jeg kender ikke den stang der står på listen og den kan sagtens være god, men jeg vil heller anbefale noget jeg ved der holder og som jeg selv er meget glad for.<br />
<br />
Erik ---- Team Kamara

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022567 af
Daiwa Megaforce 86 DT og 90 DT er udemærkede stænger. Jeg har 4 stk 90 DT til dipsy (som også bruges til sideplaner) og de duer bare synes jeg. Købt hos KTC på tilbud i foråret til 899 for 4 stk. Blot et foreslag som er værd at kaste et blik på...

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer