Ang. troll...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022564 af
Besvaret af på emne Ang. troll...
Skælskær og hundested frikøbt hele året, rødvig er prisen nedsat fra 80 til 50kr<br />
Husk at betale inden benyttelsen og at båd og trailer har klubmærkerne iorden. <br />
se evt .sidste klubblad side 14<br />
Hilsen Bo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022562 af
ssk har skovshoved fra 1/10-07 mener jeg er ikke helt sikker til 31/3-08, hundested fri hele året, samt skelskør hele året .

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022561 af
Rabat på rampeafgifter...<br />
<br />
Hmm hvor henne f.eks?

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 10 måneder siden #1022556 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Ang. troll...
Til Bjarne<br />
<br />
Jeg har været medlem af klubben 1 år nu, og er meget tilfreds med klubben, dog har jeg endnu ikke besøgt klublokalet da jeg er forhindret om mandagen, ej heller har jeg benyttet mig af nogle af alle klubbens tilbud, men er meget glad for klubbladet, så selvom man ejer en båd og fisker fra den er det vel ikke ensbetydende med at man skal melde sig ind i SSK eller FSK, og jeg ved af personlig erfaring at alle er flinke til at besvare spørgsmål på denne side uanset om man er medlem eller ej.. men men når nu dette er sagt vil jeg da på det varmeste anbefale et medlemsskab, da alene besparelsen på rampeafgifter er det hele værd.<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022553 af
Hej.<br />
<br />
Jeg skal på et tidspunkt flytte til Fyn i år derfor har jeg valgt ikke at melde mig ind.<br />
<br />
Håber i forstår mig.

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022527 af
Hej Christian<br />
<br />
Ja jeg kan stadig ikke forstå at der er småbådsfolk der ikke er medlemmer af en af småbådsklubberne, og som Per rigtig nok skriver er der jo et vælg af tilbud, ikke kun på denne side og i klubben, men så sandelig også på alle turene, hvor du er sammen med lidelsesfæller, der overhoved ikke er bange for at øse ud af de erfaringer de allerede har gjort, værende sig grej til bedre eller større fangster, men så sandelig også hvor det "sneer" netop når du skal på vandet.<br />
<br />
mvh<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer