Hvem vil m...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022397 af
Besvaret af på emne Hvem vil m...
Vi kan alle lære noget og muligheden er der på følgende aftner i klubben: www.smaabaadsklub.dk/kalender/vis_aktivitet.asp?id=790

www.smaabaadsklub.dk/kalender/vis_aktivitet.asp?id=789

Det ene foredrag omhandler torskefiskeriet og det andet foredrag er om trolling fiskeri. Jeg glæder mig til begge da jeg er sikker på som nybegynder at lære en masse :-).<br />
<br />
Godt nytår

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022393 af
Besvaret af på emne Hvem vil m...
Hej Preben<br />
jeg kunne godt tænkte mig at komme med, og lære nogle af alle fifne, jeg er også nybegynder har kun haft båd i 1½ år så alt er også nyt for mig.<br />
hilsen Thorben<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1173534 af
Hvem vil m... blev oprettet af
Hvem vil med på tur? Jeg har iår købt en ny trollingbåd - Arvor 215 med elektriske downriggere og et supergarmin gps/ekkolod. Jeg er nybegynder på trollingområdet og vil gerne invitere en eller flere erfarne med på en tur i Køge bugt og se efter havørreder. Har dog fanget 5 i år, men vil gerne have god råd og erfarent selskab samt møde nogle "artsfæller". Er også blevet meldt ind i Småbaadsklubben. Jeg bor i Dragør, hvor også min båd ligger. Skriv gerne, så vi kan arrangere en tur. mvh Preben Braagaard - dragør - 20845503

Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer