-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Nyt hjul t...
Nyt hjul t...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022352
af
Kunne ikke lade være, har lige fyldt line på ;-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022351
af
Er også lige vokset ud af min TLD15 fra 1994 - den virker dog stadig. Har også en nyere fra ca 2000 - men den skaber sig allerede på trods af at det er mit reservehjul. Kvaliteteten må være blevet ringere. Nå men jeg tog et hysterisk dyrt og fedt hjul, dividerede prisen med 14 år og fandt ud af at kysthjul er meget dyre end havhjul. Bevares jeg er da stadig glad for min gamle TLD, men mit nye ACCURATE er dog en tand federe
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 10 måneder siden #1022346
af Peter Olsen
Jeg har fisket / fisker med Shimano TLD 15 samt speedmaster og syntes begge hjul er fede, speedmasteren er kanon pga. den store udveksling 6:1 og det er ok kvalitet til prisen, fisker dog mest med min TLD 15, det er en del langsommer, men tilgængæld har det lever drag bremsen, som jeg personlig er glad for.<br />
Skulle jeg vælge nyt hjul i dag ville jeg nok vælge trinidad som er endnu hurtigere end speedmaster og i en tilsyneladende bedre kvalitet.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022344
af
Jeg har fisket med speedmaster de sidste 4-5 år. Det tager rigeligt med line, bremsen kører upåklageligt og hurtig udveksling gør det nemt til pirkefiskeriet. Der har aldrig været bøvl med de 2 jeg har. Til prisen kan du jo købe 2 stk speedmaster og ha det ene som reserve i stedet for at købe f.eks Trinidad. Trinidad er et super hjul men som nævnt dyrt...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1022338
af
Kort og præcist<br />
<br />
Trinidad 14 og 16<br />