-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
I anlednin...
I anlednin...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1022029
af
Lur mig om ikke man skulle forsøge sig med en tur igen på fredag. Det gav jo, om noget, lidt blod på tanden...
Håber at høres på 72´eren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021992
af
Brøndby, tja måske. Jeg var lige ude nær sønakken, her var vandtemp 4,9 og faldende. Nær Køge steg temp til 5,4. Jeg så mange "bananer" i begge områder, men hugvillige var de kun i de områder jeg målte 5,4. Men nu fiskede jeg jo også bevidst efter det. Vinterfiskeriet for mig, er tit der hvor vind, strøm og sol samler varmere vand ved skrænterne, og i næste uge kan det jo godt være ved tudemarie. Sådan skifter de kystnære områder nær ferskvandsudløbene hele tiden i min kalender for køge bugt. i Øresund er det dog mest saltvands promillen jeg holder mig til - da det oftest er det koldeste vinterfiskeri jeg dyrker der.<br />
Men lige PT er det altså bare bunden af bugten.... og nu går vinden i SV og så kommer der måske lidt gang i den nordlige del af bugten???
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021990
af
Hej <br />
sker der ingenting oppe ved brøndby??<br />
Hilsen Kongen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021945
af
Tja det kunne da godt være man skulle stoppe på halvejen og sætte i der i stedet. Så må Skovshoved og +100km-turen vente til en anden god gang.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
Forum
-
Hovedforum
-