I anlednin...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1022029 af
Besvaret af på emne I anlednin...
Lur mig om ikke man skulle forsøge sig med en tur igen på fredag. Det gav jo, om noget, lidt blod på tanden... :) Håber at høres på 72´eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1022013 af
Takker for svaret,

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021992 af
Brøndby, tja måske. Jeg var lige ude nær sønakken, her var vandtemp 4,9 og faldende. Nær Køge steg temp til 5,4. Jeg så mange "bananer" i begge områder, men hugvillige var de kun i de områder jeg målte 5,4. Men nu fiskede jeg jo også bevidst efter det. Vinterfiskeriet for mig, er tit der hvor vind, strøm og sol samler varmere vand ved skrænterne, og i næste uge kan det jo godt være ved tudemarie. Sådan skifter de kystnære områder nær ferskvandsudløbene hele tiden i min kalender for køge bugt. i Øresund er det dog mest saltvands promillen jeg holder mig til - da det oftest er det koldeste vinterfiskeri jeg dyrker der.<br />
Men lige PT er det altså bare bunden af bugten.... og nu går vinden i SV og så kommer der måske lidt gang i den nordlige del af bugten???

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021990 af
Hej <br />
sker der ingenting oppe ved brøndby??<br />
Hilsen Kongen

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021945 af
Tja det kunne da godt være man skulle stoppe på halvejen og sætte i der i stedet. Så må Skovshoved og +100km-turen vente til en anden god gang.

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021944 af
Læs Køge!!!

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer