Kunne man ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 timer siden #1021577 af
Besvaret af på emne Kunne man ...
Jeg synes nu generelt ikke der er meget under vores til salg der ikke tilhører båd eller fiske branchen...på en eller anden måde.<br />
Måske lige en Nitendospille maskine, men er den til 12 v, så kan vi også bruge den :-)<br />
I er meget gode til at føre selvjustits her på sitet, således webmaster & vi lokalredaktører ikke konstant skal slette indlæg.<br />
Tak for det og keep up the good work med at fodre DK`s største småbådssite.<br />
Er i tvivl kan reglerne for siden læses her smaabaadsklub.dk/hjemmesiden/regler.asp

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 timer siden #1021575 af
Besvaret af på emne Kunne man ...
Er der noget galt i at man gerne vil tilbyde det til ligesindet først,man kan jo lade være at klikke på genstanden hvis det ik har interesse.<br />
Så om det er natpotter nintendo olig skader da ik.<br />
Det var bare min mening.<br />
Hilsen Bo

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 timer siden #1173275 af
Kunne man ... blev oprettet af
Kunne man forestille sig at ting der blev sat til salg var lidt mere båd/fiske relateret. Ellers er der jo den mulighed at man sælger gennem den blå avis.

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer