Skal bruge...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 uge siden #1021372 af
Besvaret af på emne Skal bruge...
Her er lidt links til de camps der ligger i Saltstrømmen hvor jeg plejer at fiske:<br />
<br />
www.saltstraumen-fiskecamp.no/wips/1587057231/

<br />
www.tuvsjyen.com/

<br />
www.arctic-seasport.no/nor/

<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 uge siden #1021367 af
Besvaret af på emne Skal bruge...
hej Poul-Erik,<br />
her er nogle links til mulige steder i nordnorge:<br />
Dette er en oversikt over nogle af de steder der er. De har organsieret sig i "dintur", men det er ikke alle stederne som er med her:<br />
www.dintur.no/default.asp?linktype=1&linkid=1074

<br />
Dette er et dejligt sted, og der fanges mange (og store) kveiter<br />
www.lauklines.no/

<br />
Sørøya er vel en klassiker:<br />
www.soroy-havfiskesenter.no/norwegian

<br />
Lofoten er et fantastisk sted og absolut værd et besøg. Køreturen fra/til lofoten via Vesterålen over Senja til Troms betegnes uofficielt som en af norges smukkeste. Røst er jo efterhånden blevet en klassisk destination for sportsfiskere og her er et link:<br />
www.rosthavfiske.com/

<br />
Ellers burde du kontakte nogle af de andre gutter i småbådsklubben som har meget erfaring med at køre til norge med deres båd og som har været på flere af disse steder (f.eks. Thomas B, Philip, Claus J, Tore, Mogens D, Sydney).<br />
Held og lykke med planlægningen og fiskehilsner kim<br />
<br />
<br />

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 uge siden #1173233 af
Skal bruge... blev oprettet af
Skal bruge lidt viden om nordnorge. Har fået lokket familien med til norge til sommer. Vel gerne have lidt bud fra jer der har været der før, hvor man tager hen, når der både skal være storfisk (gerne også flynder) og samtidigt lidt liv inde på land, så konen ikke vil hjem dagen efter man er kommet frem. Jeg havde tænkt mig at medbringe egen båd, så hytte eller lign. er et must.

Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer