-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvis man e...
Hvis man e...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 uger siden #1020874
af
Hej Steen<br />
<br />
Du skriver at du bliver medlem i SSK ved årsskiftet - hvorfor vente? hvis du melder dig ind nu dækker betalingen frem til 1.1.2009<br />
<br />
knæk og bræk<br />
Tom<br />
kasserer SSK
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 uger siden #1020871
af
Hej Steen<br />
<br />
Fiskeringen er ligesom S.U. (Sjællandske Sports- og Lystfiskerforeningers Samarbejdsudvalg) sammenslutninger for foreninger og klubber der ikke har eller har haft råd til joller eller fiskevande.<br />
<br />
Så da 99 % af medlemmerne herinde har både selv er der vel ingen grund til at hverken SSK, FSK eller for den sags skyld JSK bliver medlemmer.<br />
<br />
Er det fordi du gerne vil have adgang til joller/både og fiskevande må du melde dig ind i en klub som er tilsluttet en af sammenslutningerne.<br />
<br />
Knæk & Bræk<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 uger siden #1020862
af
NEj det er man ikke! Fordi fiskeringen er en anden klub - med et andet formål!<br />
Jeg var engang medlem af en klub for at fiske fra kysten - betingelsen var dog at jeg også betalte til Fiskeringen - på trods af at jeg ikke ville bruge deres både. Det samme ville vel blive gældede for mange SSK medlemmer, 250-450 kroner i ekstra kontingent - til absolut ingen verden nytte?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 uger siden #1171077
af
Hvis man er medlem af SSK (bliver jeg pr. 1.1) er man så automatisk medlem af fiskeringen? hvis ikke hvorfor egentlig ikke?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvis man e...
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder