-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg er på...
Jeg er på...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020793
af
Ramte vist 2 istedet for 1, skulle have stået x515c.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020792
af
Vi har et x525c som vores andet lod i båden. Monterede det dog først i august, derfor har vi ikke bulefisket så meget med det endnu. Men det er blevet prøvet og tegner udmærket. Er også simpelt at indstille og bruge.<br />
Kan vi godt anbefale....<br />
<br />
Mvh TEAM SVINET
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 1 måned siden #1020791
af
Jeg har garmins 525S som er et kombiinstr. std. er den også uden fart men der findes en transducer med fart i også. Den sidder da på min båd...<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 1 måned siden #1020762
af
Jeg har for en måneds tid siden fået monteret en 340C, som er mit første farvelod, men ikke den første garmin. Den har en dejlig skærm, som man også kan se noget på i sollys, hvilket var en af grundene til at købe farve.<br />
<br />
Den viser en masse ting på skærmen og man kan dele den op, så den ene side kører bund og den anden hele vandsøjlen. Jeg er dog ikke så fortrolig med den endnu, at jeg kan skelne de forskellige farver fra hinanden og hvad de betyder.<br />
<br />
Vær opmærksom på, at skal du have fartmåler med til den, skal den købes seperat; dvs der skal 2 ting på hækken - både transduceren og fart-måleren.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 1 måned siden #1173141
af
Jeg er på udkig efter et nyt ekkolod og er er faldet over et Lowrance model "X515C".<br />
Er der nogle som har erfaring med dette, gode som dårlige..
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg er på...
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder