En stor ta...

Mere
17 år 1 måned siden #1020729 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne En stor ta...
Hej Bjarne<br />
<br />
Ja var faktisk lidt ærgelig over jeg ikke kunne deltage men var på aften og kunne ikke lige umiddelbart få fri det var lidt ærgeligt, specielt nu hvor jeg skal igang med at installere et komplet ledningenet i min nye båd som forhåbentlig kommer på et eller andet tidspunkt, så kunne jeg sikkert have fået et par "Guldkorn" med hjem.<br />
Men med hensyn til det med et MMSI nummer det burde alle da vide, ja ihvertfald hvis man har et SRC certifikat for der kommer man en del rundt om DSC radioer.<br />
<br />
Mvh. Allan (Simone)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1173138 af
En stor ta... blev oprettet af
En stor tak til Walter fra Furuno for en utrolig informativ aften, og en særlig tak til de to han havde med til dette, ja man kan vel kalde det et symposium, Mogens fra VHF Skolen og Lars fra Prokyon. <br />
<br />
Synd alle i andre gik glip af alle disse ”guldkorn” det var under alle omstændigheder ikke bare en gang salgsgas som flere troede.<br />
<br />
Vi fik selvfølgelig set alle de nye instrumenter, men især vejledningen om det nye DSC system Mogens gennemgik var et hit og vi er sikkert mange der skal have certifikat nu, da det jo viser sig at den røde knap slet ikke virker uden et mmsi nummer.<br />
<br />
Og særlig opmærksomhed fik Lars da hans startede med ”Strøm i Båden” ja nu ved vi der var der hvorfor der er nogle der ikke sender ordentlig eller kan modtage på VHF’en og hvorfor der kommer brummelyde mellem autopilot og Vhf, ja vi kom hele ledningsnettet rundt samt ladning og galvanisk tæring samt hvad start- og forbrugsbatteri kan give af problemer.<br />
<br />
Også tak til Jens Gøth for at tage initiativet til denne aften.<br />
<br />
Og endelig tak til Bent Christensen der viste mig hvordan jeg konfigurerede min plotter så "den virkede"<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer