"Team Hejr...

Mere
17 år 1 måned siden #1020549 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne "Team Hejr...
Hej <br />
<br />
Var ude og lege et par timer i netop det område i mandags og det var lidt blandede oplevelser.<br />
<br />
Det var godt nok for blæsende og derfor svært at holde bund, og det blev kun til to flade og en torsk. Til gengæld var disse ret pæne: rødspætte på lige under kiloet og skrubbe lige over kiloet, samt torsk på 2,5 kg. <br />
<br />
Knæk & bræk<br />
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020543 af
Besvaret af på emne "Team Hejr...
Hej Claus.<br />
Tak for indput. Det vil jeg prøve.<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020506 af
Besvaret af på emne "Team Hejr...
Jeg syntes godt om området nord for tårbækrev, i en linie på ca 1,5 mil nordud (skodsborg) ca 1 mil fra land. herefter kan du drive indtil 2,5 mil fra land over fine muslingebanker.<br />
Der er ikke specielle pladser som sådan, men læg mærke til hvordan muslinge bankerne tegner sig på dit ekkolod, og læg mærke og afstand til garn og ruser fra Vedbækfiskerne.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1173103 af
"Team Hejr... blev oprettet af
"Team Hejren" prøver fladfisk fra Skovshoved på søndag. Jeg har læst i en tråd, at man skal lægge sig på 6-12 meter vand, hvor man kan se Erimitagen... Er der ikke nogen som kan/vil komme med en nærmere position ?<br />
<br />
"Team Hejren"

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer