Foredrag a...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020141 af
Besvaret af på emne Foredrag a...
fordrag er altid ved klubaftens begyndelse som er kl. 1900 med mindre at andet er skrevet. vel mødt<br />
<br />
mvh per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020136 af
Besvaret af på emne Foredrag a...
Hej.<br />
Det peljer være kl.19.00<br />
Og det er rart at der nogle der gider at sådan på hjemmesiden,det skulle der være flere der gjorde sådan<br />
<br />
Mvh.Yrsa d2

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1173033 af
Foredrag a... blev oprettet af
Foredrag af Søren Seneca i morgen i klubben... Hvad tid begynder sådan et foredrag mons tro? Jeg har lige siddet og ledt lidt efter et tidspunkt men jeg kan ikke rigtigt finde noget.. <br />
Også. I samme forbindelse kunne det måske være at der var andre fra min egn (Næstved) som har tænkt sig at møde op. <br />
I den forbindelse vil jeg da gerne tilbyde en kørelejlighed på op til 3 personer. <br />
Bare nævn tid og sted så finder vi ud af det.. <br />
Det kunne også være i var nogle stykker i en bil og der lige var plads til én mere sådan så jeg kunne køre med.. Begge måder er en mulighed fra min side. <br />
Kom glad og lad os følges.

Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer