Gode fiskevenner... - stadig uden de store fangster med med en masse vidunderlige oplevelser i min "nye" båd har jeg utallige gange været herinde i dette medie.. - og flere spørgsmål melder sig til evnt. at søge gode svar på de utallige gode indlæg, der er skrevet herinde... Mange spørgsmål går igen - og mange er ubesvarede.. - Er det ikke muligt at kunne lave et søgefelt, hvor man kunne "fritekstsøge" og derigennem finde de utallige guldkorn...<br />
Jeg mangler måske også en oversigt over hvilke havne vi har friplads på - jeg har modtaget èt klubblad som var ulæseligt på grund af at posten vist havde tabt det i en vandpyt.. - så hvis en oversigt over "fripladser til ramper" fremgår der glæder jeg mig til det kommende nummer... - MEN kunne man ikke lave en summarisk oversigt over FRI-Ramper herinde ???.. - Jeg har med glæde læst de mange ramper, der er angivet under LINKS - og Havne.. - men mangler som sagt en oversigt...<br />
Jeg har set de gode videoer med gode og instruktive råd til bedre krogning etc... - vil glæde mig til den fortsatte produktion.. - med evnt. takler til Hvarrer.. - etc... - keep up the good work !!<br />
Glæder mig til det fortsatte medlemsskab.. - selvom jeg ikke bruger Tryg-forsikring ...Fik vist et godt tilbud i Ærø assurance.. - ups..
Anyways.. - Há en dejlig dag !!<br />
<br />
Mange varme hilsener til jer alle !!