Gode fiske...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019956 af
Besvaret af på emne Gode fiske...
Kære Mogens.. - 1000 tak for din vidensdeling.. - det er herligt jeg vil glæde mig til at kigge ind i klubben.. De varmeste hilsener herfra !!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019948 af
men hensyn til frihavne, har vi lige nu Skovshoved (kun i en begrænset periode), Hundested hele året, og til Skælskør, kan få en nøgle til rampen i klubben (mod et depositium, mener det er 100 kr), og så har vi vist en rabat ordning med Rødvig havn.<br />
til i andre, ret mig lige hvis det ikke er rigtigt...

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019946 af
Kære Mogens... - Ja, minsandten.. - og jo et skægt sted at lægge et fritekstsøgerum... - men TAK.. - og hver for sig er vi gode.. - men sammen bedre..<br />
Hà en herlig dag :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019944 af
Du skriver et felt til fritekstsøgning... prøv lige at kig i "Forum" - "Søg i Forum"

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1172998 af
Gode fiske... blev oprettet af
Gode fiskevenner... - stadig uden de store fangster med med en masse vidunderlige oplevelser i min "nye" båd har jeg utallige gange været herinde i dette medie.. - og flere spørgsmål melder sig til evnt. at søge gode svar på de utallige gode indlæg, der er skrevet herinde... Mange spørgsmål går igen - og mange er ubesvarede.. - Er det ikke muligt at kunne lave et søgefelt, hvor man kunne "fritekstsøge" og derigennem finde de utallige guldkorn...<br />
Jeg mangler måske også en oversigt over hvilke havne vi har friplads på - jeg har modtaget èt klubblad som var ulæseligt på grund af at posten vist havde tabt det i en vandpyt.. - så hvis en oversigt over "fripladser til ramper" fremgår der glæder jeg mig til det kommende nummer... - MEN kunne man ikke lave en summarisk oversigt over FRI-Ramper herinde ???.. - Jeg har med glæde læst de mange ramper, der er angivet under LINKS - og Havne.. - men mangler som sagt en oversigt...<br />
Jeg har set de gode videoer med gode og instruktive råd til bedre krogning etc... - vil glæde mig til den fortsatte produktion.. - med evnt. takler til Hvarrer.. - etc... - keep up the good work !!<br />
Glæder mig til det fortsatte medlemsskab.. - selvom jeg ikke bruger Tryg-forsikring ...Fik vist et godt tilbud i Ærø assurance.. - ups.. :-) Anyways.. - Há en dejlig dag !!<br />
<br />
Mange varme hilsener til jer alle !!
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer