Hej alle.<...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019927 af
Besvaret af på emne Hej alle.<...
Hej.med jer,jeg har haft en brobis og bropas til øresundsbroen og der kan få den til storebælt også <br />
<br />
Mvh.Yrsa d2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019924 af
det tror jeg ikke men når man køber en brobizz til øresund så får man også et magnetkort med som også kan bruges<br />
og helst vil Øresund broen have at man bruger kortet når man har trailer med og brobizzen når køre med bilen alene. derfor 2 dele det har noget med at det er nemere for selskabet når du kommer med din trailer og køre ind i den rigtig bås til kort så kan de få registreret dig rigtigt med det samme. <br />
siges der <br />
Bo TICA

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019923 af
Hvad er et brokort? Er det noget man også kan benytte på storebæltsbroen?

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019922 af
Udmiddelbart er det en del hurtigere at tage over broen <br />
jeg selv kommer fra helsingør og køre ned over broen og lander i Simris 2 timer efter det kan jeg ikke gøre ved at tage færgen over ved helsingør så er tiden op på 3 timer inden jeg lander i Simris. ( min båd er i simris )så køre tid er uden båd det tager længere tid med båd på slæb og det gælder begge veje <br />
der er ca en times tid til forskel <br />
Så færgen dur ikke vedr. simris og jeg tror heller ikke at det kan betale sig hvis man skal nord på og man kommer fra Kbh s området eller resten af sjælland <br />
de nævnte pris er er korrekte og i den pris får man både en bro bizz og et brokort som for øverigt kan lånes ud til en anden person/ bil med trailer endag helt lovligt for Brofirmaet nævner det selv. <br />
Bo TICA

Mere
17 år 1 måned siden #1019912 af Peter Nielsen
Besvaret af Peter Nielsen på emne Hej alle.<...
Hej jeg har i flere år taget færgen ved Helsingør købt 10 og 20 turskort men nu skal de have 3 klip hver vej så det er blevet rimeligt dyrt så jeg har købt en brobizz til øresundsbroen den koster godt nok 200 kr. om året men det koster kun 260 kr.hver vej med bil og båd man sparer allerede ved første tur

• john rasmussen
  • john rasmussen's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 1 måned siden #1172990 af john rasmussen
Hej alle.<... blev oprettet af john rasmussen
Hej alle.<br />
<br />
Selv om der nok er spurgt om dette 100 gange før vil vi gerne forhøre os<br />
Når man påtænker at tage til Simrishamn, hvilken rute er så bedst, her tænkes på<br />
broen kontra Helsingør, kender nogen prisen for båd og trailer. Og hvad med transporttiden i forhold til det ene eller det andet, på forhånd tak.<br />
venlig hilsen bente og john.

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer