Hvor er de...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019274 af
Besvaret af på emne Hvor er de...
Ja øv bøv jeg havde da også håbet på noget bedre vejr. Jeg har nemlig sammenlagt kun været ude i min egen båd, 4-5 gange i løbet af sommeren og jeg havde også set frem til nogle gode fladfisketure me det er kun blevet til 1, ganske vidst en god en men alligevel kun 1. Lortevejr. Til at fiske i. Alle snakker om det men ingen gør noget ved det. Men ikke alt er skidt får når man dyrker strandjagt som jeg, så er blæsten din ven (til en vis grænse) så alligevel glæder jeg mig lidt over det, selvom jeg hellere ville ud og fiske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019273 af
Ak ja, havde sidste år været på fladetur 5 gange fra 1. aug. til 15 sept.<br />
I år 1.<br />
TRIST

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019272 af
Kender det alt for godt endelig har man fået det hele til at passe sammen så der er tid til en fridag og vejret er fint. Hvad sker der Så!!! man rammes af en grov omgang influenza!!! træls<br />
Mvh.<br />
Ms<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019271 af
Hej Felix<br />
<br />
Tak for indlægget. Dejligt at man ikke er ene i sin frustration :)<br />
Men jeg må også se om ikke jeg kan trodse vejret og tage en testtur i løbet af weekenden. Og ja der er mange ting der skal passes ind med kone, barn, hus og daglige gøremål.<br />
<br />
Nå men når det nok.<br />
God arbejdslyst i Belgien.<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019263 af
Arbejdet tager utroligt meget af ens fritid;-)

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019260 af
Ja Kristian<br />
Du kan jo gælde dig over at du er en god kammerat, at hjælpe med at flytte. Og du passer dit arbejde. Og du passer jo også gladeligt dine børn, så du er også en god far og ægtemand. Ja der er mange krav til den moderne mand. <br />
Men du kan tro jeg kender det. Jeg er nødt til at tage et par dage til Belgien på arbejde. Jeg havde da planlagt fisketur (hvad er meningen). Men så bliver det jo weekend, og så har konen selvfølgelig planlagt et eller andet. Men lur mig om jeg ikke lige finder et par timer, ellers går jeg da op i en spids.<br />
Føler med dig, håber at du bliver glad for motoren.<br />
Hilsen

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer