Er der ikk...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019144 af
Besvaret af på emne Er der ikk...
I vores båd stod feks en agn spand med pumpe. Det gav os levende tobiser lør og søndag, samt fine børste orm om søndagen. Silde stykker, og lidt forskelligt GULP. Forfang (gerne med slæb, dvs 3'die krog 40 cm efter pirken) med perler, slanger og spinner blade. Blylodder og pirke fra 100 til 400gr, og tynd fletline på multihjul og en god stang. 4 mand i båden der fisker med forskellig agn og setup på samme plads.<br />
Endeligt de rigtige pladser - og lidt held - skal der til ;-).<br />
Tror der kommer noget i den næste Fiskeavis, men det er forskelligheden i fiskemetoder på samme plads der gør forskellen!<br />
Skal lige sige at vi var i havnen torsdag og hev op igen mandag, så forberedelse, forberedelse og....<br />
Endeligt så var der meget vind/strøm - hvilket betød at vi blev nødt til at ofre een mand til at sejle båden - dvs var der feks 2 i båden ville een mand kun kunne fiske optimalt - eller 2 mand halvt!<br />
Igen - der bør være 3 mand i een DM båd!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019121 af
Besvaret af på emne Er der ikk...
Hej Flemming<br />
Prøv at sætte forskellige agn på,så skal du bare se.<br />
<br />
Prøv forskellige pladser med forskellige agntype.<br />
<br />
Du kan fange næsten alle arter fra kronborg vigen og nordud Hilsen kutterknægten

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1172830 af
Er der ikk... blev oprettet af
Er der ikke en der har lyst til at sætte sig ned og skrive en mindre afhandling om hvordan i fisker og med hvad i fisker under DM. Jeg er imponeret over at man kan tage ud og fange 11 forskellige arter. Personligt er jeg nået til at man sætter en børsteorm på og ned til bunden når man vil fange fladfisk, man må så se om det er det ene eller det andet når fisken kommer op i båden ;-). jeg har en fornemmelse af at mange af jer er istand til at gå målrettet efter f.eks. en hvilling eller en knurhane og det syntes jeg er utroligt.<br />
Håber der er en der vil, skrive en lille afhandling, da jeg ved at der er flere end mig, der ikke forstår hvordan i gør.

Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer