-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
At der som...
At der som...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018656
af
Vi fanger enkelte havørred ved revet, men der er langt i mellem. Har hørt at der er taget omkring 5 laks ved omø på skrænterne...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018655
af
Hej Michael.<br />
<br />
Tak for svaret. Det er også lidt den holdning jeg har kunnet spore hos andre i forumet. Bæltet er fint til de flade, og til dels også torsk, men er man seriøst til de blanke på trol, skal om på den anden side af sjælland..<br />
<br />
Jeg tror vi vil koncentrere os mere om de flade fremover, og så tage turen til sundet eller køge bugt, efter de blanke..<br />
<br />
Mvh Carsten
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018653
af
Hej.Carsten<br />
Jeg har også trolle i storebælt,jeg fiske på asnæs revet for nogle år siden<br />
der var der til at fange nogle fine fisk,men fisker jeg omkring spogø,ellers har jeg ikke gide at bruge mere tid på det,jeg fisker kun i køgebugt og møn og øresund.<br />
Men du kan jo altid kontakte med så skald jeg se om jeg hjælpe dig<br />
<br />
Mvh.Yrsa d2 (Michael.S.Nielsen)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1172716
af
At der som ynder et par nybegyndere et par gode råd ?? Er ny udi trollingens kunst, og har uden held forsøgt osi storebælt. Reersø, Kalundborg fjord og omegn, hvor jeg bor. <br />
Hvor i bæltet kan man finde de blanke. Skal vi søge langt til havs, eller holde os ved kysten, hvilken bund skal man finde osv osv... Alle råd er velkomne....
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
At der som...
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder