Ja nu komm...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018278 af
Besvaret af på emne Ja nu komm...
Hej Martin<br />
<br />
Jeg går normalt ud fra Nykøbing eller Rørvig og fisker i området mellem Rørvig og Hundested. Hvis der er meget strøm så smider jeg ankeret, ellers driver jeg.<br />
Sandorm eller frosne kæmpe rejer er mit normale "våben" Med rejerne er der lidt længere mellem fiskene, men så er størrelsen til gengæld i orden. Nede i den sydlige del har jeg haft en del gode fisk ved indsejlingen til Lammefjorden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1172640 af
Ja nu komm... blev oprettet af
Ja nu kommer nybegynderen lige med et par dumme spørgsmål ikk ;)<br />
<br />
Jeg er kun vant til at fiske ørred og hornfisk i isefjorden, men da både min kone og min søn er bidt af en gal fladfisk :) søger jeg gerne nogle gode råd ang. dette fiskeri.. <br />
<br />
Hvilken dybte fanger i dem på nu (altså i fjorden)<br />
<br />
Bruger i driv anker, kaster anker eller bare driver<br />
<br />
Nogle der kan hjælpe med nogle waypoints nær ejby havn (se det ville jo gøre det nemmere at imponere konen samt sønnike at kunne sejle ud og fange noget istedet for at opfinde den dybe tallerken med en masse 0 ture)<br />
<br />
Er der nogle særlig teknik når det er fra båd.. (har fisket meget fra havn, men den driver jo ikk :) <br />
<br />
håber på at forumet han hjælpe mig med alle disse mange spørgsmål<br />
<br />
<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer