Hejsa - je...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1018188 af
Besvaret af på emne Hejsa - je...
Lige nu holder laksefiskerne lidt sommerferie, som du sikkert kan se på det link du fik før så sker der ikke så meget lige nu i Simrishamn<br />
men hen i august og op til week-end d 01.09.07 så sker der noget igen forhåbentligt for her plejer der at være landskamp i simrishamn mellem Sverige og Danmark og det plejer at være en rigtig hyggelig week-end med mange Trolling både <br />
Den week-end skal du ikke snyde dig selv for her sker meget og her kan du se rigtig mange Trolling både i alle størrelser og udgaver <br />
God fornøjelse med fiskeriet ;o)<br />
Bo TICA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 4 måneder siden #1018186 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne Hejsa - je...
Du kan følge fiskeriet fra Simrishamn her:<br />
<br />
www.simrishamnstrolling.se

<br />
Se under dagbog.<br />
<br />
Og som du vil se, er det ikke sæson for laks.<br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan<br />

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1172617 af
Hejsa - je... blev oprettet af
Hejsa - jeg er lidt ny i fiskeriet, men er bidt af det. Jeg har stadigvæk min første laks til gode. Er det stadigvæk sæson for laks i Simrishamn eller omkring Bornholm og hvad er den bedste dybde samt bedste hastighed. Håber nogle kan hjælpe. mvh Preben B fra Dragør

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer