-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Var på st...
Var på st...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018264
af
Jeg var i Kalundborg havn i mandags og der var en masse STORE stimmer makreller der jagede inde i havnen.. Det blev til 6 stk..
<br />
<br />
Det var fra kajen og lige pludselig kogede vandet bare, og så viste det sig at være makrel! Fik et lille chok!
<br />
<br />
Det var nede ved NKT..<br />
<br />
Per, er det dig der har været medlem af Høng Sportsfisker klub for nogle år siden?<br />
<br />
Mener jeg har været ude at fiske med en der hedder Per Olsen, jeg var ikke så gammel og du viste mig lidt om karpefiskeri..<br />
<br />
Er det dig jeg tænker på?<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1018140
af
Jeg har hørt forlydende om at der fanges makreller fra kyst ved korsør. Min svoger havde taget nogle stykker den anden dag, så de er der. Spørgsmålet er bare hvor.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1018139
af
Hej Per<br />
Fint du skriver det. Sidste år var der makrel i bæltet, ingen skrev det på siden, og jeg fik det førs at vide da det var for sent. De kunne blandt andet tages fra molen ved det gamle færgeleje på Halskov. <br />
<br />
Jeg har ferie og har tænkt mig at prøve på et tidspunkt, hvis jeg får tid. Der er noget med en rund fødselsdag, hussalg og mange andre ting, der kan komme i vejen for en tur på havet.<br />
Vi kan da lige skrive sammen, hvis vi møder nogle på vores vej.<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1172602
af
Var på storebælt i dag og fiske lidt torsk, dem var der mange af op til ca 3 kg. Men der var også lige en markral der bed på. Kunne godt være man skulle prøve noget mere efter dem.<br />
Er der nogen der har været ude efter dem på storebælt?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Var på st...
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder