-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Et lille s...
Et lille s...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1017791
af
Der er da ikke noget forgjort i at have en "formel" måde hvor medlemmerne melder deres fangeroplevelser - ude af småbåden. Har da selv nydt historier om kystørreder, gedder og ferie fangster. Er dog enig i at disse brede grupper måske ikke egner sig til en TOP10 i traditionel forstand. MEN hvad med lidt mere fritekst orienteret, med gode historier - måske sorteret efter "rating" for den gode historie eller bare dato. Feriefisk og "anden art" Skal måske hedde Ferieoplevelser og Anden Fangst????
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 4 måneder siden #1017778
af Dennis Kistrup
min mening er at top 10 burde være bundet sammen med de andre kategorier.<br />
jeg ser ikke nogen mening i at en turbåd fanget fisk eller sågar en gedde fanget fra sø bredden skal konkurrere med medlemernes fisk som er fanget fra egne både.....<br />
-
-
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1017774
af
Nu er vi jo flere, der tager vores både med til Adriaterhavet, og flere af de fisk, der fanges dernede kan man også fange i mere hjemlige farvande. Det drejer sig om tun og sværdfisk,makreller og rokker. De kommer under kategorien "andre arter", så længe de er fanget fra egen båd, under sommerferien. Fisk, fanget fra charterbåd burde slet ikke eksistere på disse sider. Det er min mening.<br />
Knæk&bræk, både ude og hjemme.
-
-
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1017728
af
Det burde det så blive Jørgen.. dette er en småbåds side, og ikke en side til fisk fanget på charterbåde.. til det er der 20 andre hjemmesider man kan gøre det på..<br />
<br />
det er min mening..!!!
-
-
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1017720
af
I skal så også lige huske, at Alle tiders top10 intet har med FTK eller SSK at gøre, for den er ligeglad med hvilken klub man ellers er medlem i. <br />
Kræver kun at man opretter sig som bruger af hjemmesiden og indtaster en fangstrapport, og derfor intet med medlemsbåd eller ej at gøre.<br />
-
-
-
Gæst
-
17 år 4 måneder siden #1017719
af
Til Poul<br />
<br />
Så skulle Laks fanget i Simris jo også have være sat ind under ferie fisk...!!!<br />
<br />
men fin måde Claus skriver det på..
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Et lille s...
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder