ja så er ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1017566 af
Besvaret af på emne ja så er ...
nej de bliver ikke sendt, og er de ikke senest afhentet på næst kommende generalforsamling er de gået tabt. kom og hils på en mandag som peter skriver og hvis jeg ikke er der vil en anden udlever den til dig, men HUSK at der er lukket den næste mdr. så snarligt på gensyn og god sommer.<br />
<br />
mvh per (grisling) lassen/ssk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 4 måneder siden #1017563 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne ja så er ...
Nops - ned i klubben en mandag og tag førergreb på et medlem af bestyrelsen, der derefter vil åbne skabet med herlighederne, så du selv kan vælge !<br />
hilsen<br />
peter<br />
team nauta

• Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1017559 af
Besvaret af på emne ja så er ...
hej jeg er en af de heldige vindere men hvordan får man blinkne bliver de sendt?

• Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1172483 af
ja så er ... blev oprettet af
ja så er de længe ventet lodtrækninger af fangst rapporter for jan, feb, og mar 2007 lagt op under ssk/loddtrækninger. dem der ikke har fået ders blink for dec o6 vil undtaelses vis få dem udleveret grundet at de først er lagt op nu.<br />
<br />
mvh per lassen/ssk

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer