NORGE Foru...

Mere
17 år 4 måneder siden #1017633 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne NORGE Foru...
Pæne mellem fisk fik vi også med fra Røst. Mia båden var blevet hjemme og istedet for havde vi to hyr-både fra wildwater som engligt fungerede ganske udmærket.<br />
Status efter en uge: 7 Helleflynder med John Borella igen i front med et eksemplar på 36,2kg.<br />
3 genudsat, 3-6kg.<br />
MVH.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 4 måneder siden #1017583 af
Besvaret af på emne NORGE Foru...
det går også fint for svendstrup og co. de har fået hul på flynder fiskeriet, så mon ikke han kommer og holder et lille foredrag :-)
Bilag:

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 4 måneder siden #1017575 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne NORGE Foru...
sms fra norge og filip...idag 16 målere med største på 21 kg 3 flynder op til 29.5 kg til Salty.. :o) og en bonus lubbe til filip på hele 9,3 kg..<br />
flotte fisk .. tillykke med dem og knæk og bræk..

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017458 af
På vej i lufthavnen nu, lander i Tromsø kl ca 1350. Inat fik jeg en melding om at Birger (pike85) har fået en ny PR for helleflynder på 52,2kg. Så det skal nok blive spændende...;-)<br />
Måske strander jeg en dag i Tromsø, pga den meget tætte rejseplan - men chancen skal man jo tage når man kan tjene een fiskedag.

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017454 af
var ude og teste et par pladser igår aftes inden drengene (Jesper (trine)og mic) kommer. det blev en enkelt kveite på 3 kg - bedre end ingenting;-) og nogle fine 4-6kgs torsk. Fiskede også på et par nye pladser hvor en bekendt mistede en over 100 og fik en på 40 for et par uger siden. Pænt spændende at sænke agnen ned på sådanne steder. Storhavet lå spejlblankt og midnatssolen skinnede fra en skyfri himmel. Bliver det meget bedre? Glæder mig meget til onsdag når de kommer. Så skal der fiskes igennem...<br />
fiskehilsner<br />
kim

Mere
17 år 5 måneder siden #1017451 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne NORGE Foru...
Da jeg ikke desværre ikke selv har taget mig mod til sådan en tur, vil det være dejligt med daglige reporter der oppe fra. Jeg ønsker jer en super tur og vil se frem til eventuelle daglige reporter fra det høje og flotte Nord.<br />
<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer