En lille h...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017305 af
Besvaret af på emne En lille h...
Har sent en mail til dig Stolborg ang. Strømmen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017290 af
Hi og tillykke.<br />
Jeg kan se at du står på den anden side end fiske campen under den liile bro.<br />
Er det muligt at sætte båd i der og kan man bo der og ???? fordi jeg kunne godt tænke mig en tur der op sidst på sommeren. PS. har været der før mange gange.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017287 af
nej hvor ville jeg godt have været der og set dine gummi ben, da du fik denne flotte flynder.. håber at være med igen til næste år.. knæk og bræk drenge og hils Allan.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017286 af
Tillykke med fiskene jeg troede ikke i havde fanget noget men det er rart at høre at det går godt fortsat knæk og bræk og hils Allan og Bente samt de andre rødder <br />
Bo TICA

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1172401 af
En lille h... blev oprettet af
En lille hilsen fra saltstraumen<br />
Her oppe går det fint,og vi har fået nogle gode fisk.Jacob har fået en flot havkat på 10,0 kg rent,desværre ikke billede til rådighed i skrivene stund.vi har også fået gang i flynder fiskeriet,og har nu 4 stk,med den største på 13,5 kg.Vi vil prøve at satse lidt mere på natfiskeriet de næste dage,og givetvis efter lidt flere flyndere.<br />
Steen/Smølfen
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer