Jeg skal e...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017237 af
Besvaret af på emne Jeg skal e...
Hej alle sammen<br />
<br />
Tak for alle de fantastiske råd og steder I har givet.<br />
<br />
Er Jer dybt taknemlig, og skal nok give lyd fra mig hvis det har virket. :-)<br />
<br />
Med venligste hilsner<br />
<br />
<br />
Gudmundur Árni Valdimarsson

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 5 måneder siden #1017209 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Jeg skal e...
Hej <br />
<br />
Som nævnt er Tårbæk Rev et udmærket bud. Her er der både ørred, torsk og flade. <br />
<br />
Men faktisk kan du sætte grejet lige uden for havnen og trolle rundt om pynten mod Kbh's havn. Specielt meget tidlige sommermorgener er der tit rigtig pænt med ørreder her. Der er 12-13 m dybt næsten helt inde under land og det er mest loven, der begrænser, hvor tæt du kan fiske. <br />
<br />
Du kan også sagtens have held med at trolle direkte fra havnen og nord på. Selv strækket mellem Tuborg og Tårbæk holder fine blanke til tider.<br />
<br />
Et andet bud er kanterne på Hollænderdybet - specielt lidt sydover. Der falder den fra 3-5 meter og ned til 18-19 m, og her har jeg også haft heldet med mig. <br />
<br />
Hold dig fra det store flade område hvor dybden er de 3-7 m. Det har aldrig givet mig noget. Erfaringerne er ikke nye, men mon ikke de holder nogenlunde stadig væk?.<br />
<br />
Stort knæk og bræk herfra - og læg gerne dine oplevelser herind ;-)<br />
<br />
Mvh. Steen

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017206 af
på vragguiden.dk ligger der gamle fiskepladser. Een af dem er tårbæk Røv (mellem venner) Breddegrad(ED50) 55:48,35N Længe grad(ED50) 12:42,02E, de er jo i ED50 og ved ikke hvad det bliver til i WGS84. Men du har vel et søkort?

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017201 af
Konverteringen er jo ikke smuk ;-( Det store billede blive lille og utydeligt og det lille billede blæses op og bliver uskarpt.....

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017199 af
Ja det er jo blevet lidt småt, men du skal sejle ud til denne her ;-)
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1017197 af
Prøver lige med et billed af sundet. Kompasrosen ligger over 20 m kurven, og midtfarvandsbøjen ligger ca der hvor WEST er i kompasrosen. Det er uden for din 5 sømil grænse, men det er mit bedste bud!
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer