24 timers ...

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 5 måneder siden #1016898 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne 24 timers ...
24 timers trolling...<br />
<br />
Vil lige gøre opmærksom på at arrangementet er en del af<br />
af klubmesterskab i fiskeri. Det vil sige at 24 timers delen løber som normalt.<br />
Og så vil den største af hver art (fedt finnefisk ) gå vidre til klubmesterskab i fiskeri. <br />
så i skal holde styr på hvem der fanger hvilke fisk , så vi kan notere den som personlig fisk, og føre pointene vidre i regnskabet. 4000 point pr art og et point pr, gram... <br />
<br />
hilsen Dennis kistrup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jesper sørensen
  • jesper sørensen's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
17 år 5 måneder siden #1172289 af jesper sørensen
24 timers ... blev oprettet af jesper sørensen
24 timers trolling konkurrence den 2.-3- juni 2007<br />
<br />
Så er tiden kommet hvor årets 24 timers trolling konkurrence skal afholdes. <br />
<br />
Jeg vil være på havnen lørdag morgen fra kl. 08.00 og bommen vil derefter være åben til alle både er i vandet.<br />
<br />
Med hensyn til regler se side 62 i det nye klubblad eller på hjemmesiden under klubmesterskab regler. Huske at indvejning skal ske inden kl. 12.00 søndag.<br />
<br />
Vigtigt !!!!<br />
I SKAL parkere på grus arealet ved hundetræningen til højre og ikke på græsarealet omkring havnen. <br />
<br />
Sponsoreren er Team Daiwa, som igen i år udlover fantastiske præmier. <br />
<br />
Eller er der kun at sige at jeg glæder mig til at se alle med godt humør.<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer