Endnu en g...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016864 af
Besvaret af på emne Endnu en g...
Deltager hvis båden når at blive færdig,Kigger måske ned på havnen fredag aften.<br />
Knæk og Bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016855 af
Ro på Bjarne Batman !!! Jeg er ikke misundelig og det var Ironisk ment og det ved jan også, fik selv 3 Ørred på 2,5 - 4,2 og 5 kg. samme sted på 4 timer igår. Syntes bare de små så lidt fister agtige ud, og ødelægger billede af de 2 andre flotte fisk, så længer er den ikke. Håber ikke jeg har stødt andre ind Bjarne !!!

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016843 af
Ja, Jann misundelse er en grim ting, men det skyldtes sikkert der aldrig er kommet en fangstrapport fra ham.<br />
<br />
Glæder mig at der er så mange fisk derude, så kan set kun blive en kanon tur med godt fiskeri og masser af kammeratlig hygge.<br />
<br />
ses på lørdag<br />
<br />
Knæk & Bræk

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016842 af
De rønnebær- de rønnebær. Tager ud igen i morgen, og lover at sætte "Mindste målet" op fra 50 til 60 cm. Einer. Og Bo du har så ret. jeg har været travlt optaget med alle mulige ligeggyldige ting som at lede efter trailer, arbejde og familiefødselsdage, og er blot igang med at indhente noget af det forsømte. Håber vi ses i Weekenden til 24 timers trolling. Det kan blive helt forygende. Måske man skulle overveje at sætte "mindste målet op der også ??.

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016839 af
Tilykke med fiskene.Kære Einer manden fanger jo sjældent fisk har jo travlt med meget andet lede efter trailer osv osv :)<br />
Hilsen Kongen

• Gæst
  • Gæst
17 år 5 måneder siden #1016838 af
Med alle de flotte fisk den sidste uge, skulle de små så ikke være sat ud igen?<br />
De er jo ikke meget større ind dem med ispind i :0)

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer