-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
MAKRALEN e...
MAKRALEN e...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016808
af
der er ikke noget hemmeligt her oppe det er lige ude for industri havnen <br />
tak for oplysningerne om makrallerne jeg trode jeg var ved at blive tosset da jeg så den
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016806
af
Hej Kenneth Og Preben<br />
Det er ganske ganske normalt at der er makreller i kattegat + den nordlige del af isefjorden samt den nordlige del af sundet så snart vendtemperaturen ryger over 12 grader. Jeg snakkede i dag med en erhvervsfisker. Han kunne også bekræfte at han fanger makreller for tiden. Men kun nord for Kronborg. <br />
Bare vent 14 dage og sats så ved kobberværket. Så er der mere end Prebens enlige tigerstribe i kurven. <br />
Til dig Preben - i fangede da ganske mange makreller på jeres hemmelige spot i Isefjorden sidste år. Tillykke med dem. Jeg går ud fra at dem på billedet er fra samme sted. <br />
<br />
Knæk og Bræk<br />
Team PoPeye<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016796
af
der er ikke nogen der ved om de er kommet jeg har bare ikke fanget en i maj måned før og heller ikke hørt om det.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016790
af
Hvem siger at det ikke er en fra sidste år, jeg tvivler sgu på at den allerede har fundet til de danske farvande....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1172272
af
MAKRALEN er kommet god tur på fjorden tre mistede blanke og et par dartpile og en makral tro det eller ej
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
MAKRALEN e...
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder