Bulefisker...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016533 af
Besvaret af på emne Bulefisker...
ja at fange bule torsk på gydepladserne må jo føles som at fange en 8+ havørrede i et fredningsbælte og så være stolt over den

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 6 måneder siden #1016531 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Bulefisker...
Vil gætte på at denne tråd bliver 5 km lang, men det er jo den evige diskution... Men eller vil jeg da give forrige indlæg ret, alt fiskeri med en stang er vel lystfiskeri, og findes der noget bedre end kogt eller røget torskerogn uanset hvordan fisken er fanget ?

Mere
17 år 6 måneder siden #1016530 af sidney bickham
Besvaret af sidney bickham på emne Bulefisker...
DUNK.. er bedre end lykkehjulet....

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016510 af
Hej <br />
Undre mig at der ikke skulle være mange torsk i sundet, da en biolog fra Øresundsakvariet i vinters fortalte at der var rigtig mange i sundet.<br />
Hilsen Kongen

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016502 af
jeg vil gi jens Grizzly ret der bør være en fredningstid i gydeperioden som mange andre fisk har, for det vrimler ikke lige frem med torsk i Øresund

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 6 måneder siden #1016501 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Bulefisker...
Alt fiskeri med fiskestang er vel lystfiskeri men der er jo også blandet et spørgsmål om etik ind i en diskution. Der er vel ingen der kunne finde på at fiske gedder i maj uden at sætte dem ud igen ligeså bliver vi alle da også forarget over at se en person stå ved Kronborg og fiske hornfisk med 4 trekroge op ad linen og et blylod i bunden.Personligt syntes at der skulle være fredningszoner forskellige steder i Øresund hvor torsken gyder ligesom ved Bornholm. Derimod syntes jeg sommerfiskeriet efter torsk i buler er sjovt ligesom trolling efter torsk på de store vrag i Østersøen er en oplevelse alle torskefiskere skulle dyrke noget mere

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer