-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bulefisker...
Bulefisker...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016533
af
ja at fange bule torsk på gydepladserne må jo føles som at fange en 8+ havørrede i et fredningsbælte og så være stolt over den
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 6 måneder siden #1016531
af Henrik Erichsen
Vil gætte på at denne tråd bliver 5 km lang, men det er jo den evige diskution... Men eller vil jeg da give forrige indlæg ret, alt fiskeri med en stang er vel lystfiskeri, og findes der noget bedre end kogt eller røget torskerogn uanset hvordan fisken er fanget ?
-
sidney bickham
-
-
-
Junior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 6 måneder siden #1016530
af sidney bickham
DUNK.. er bedre end lykkehjulet....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016510
af
Hej <br />
Undre mig at der ikke skulle være mange torsk i sundet, da en biolog fra Øresundsakvariet i vinters fortalte at der var rigtig mange i sundet.<br />
Hilsen Kongen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016502
af
jeg vil gi jens Grizzly ret der bør være en fredningstid i gydeperioden som mange andre fisk har, for det vrimler ikke lige frem med torsk i Øresund
-
Jens Grizzly Gøth
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 6 måneder siden #1016501
af Jens Grizzly Gøth
Alt fiskeri med fiskestang er vel lystfiskeri men der er jo også blandet et spørgsmål om etik ind i en diskution. Der er vel ingen der kunne finde på at fiske gedder i maj uden at sætte dem ud igen ligeså bliver vi alle da også forarget over at se en person stå ved Kronborg og fiske hornfisk med 4 trekroge op ad linen og et blylod i bunden.Personligt syntes at der skulle være fredningszoner forskellige steder i Øresund hvor torsken gyder ligesom ved Bornholm. Derimod syntes jeg sommerfiskeriet efter torsk i buler er sjovt ligesom trolling efter torsk på de store vrag i Østersøen er en oplevelse alle torskefiskere skulle dyrke noget mere
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bulefisker...
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder