-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dette er I...
Dette er I...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016349
af
Hej<br />
Gennem mange år har jeg er erfaret, at man får hvad man betaler for. Jeg har før udtrykt min tilfredshed med Tryg - jeg er klar over de ikke er de billigste, men jeg har aldrig haft problemer med dækningen af skader tyveri m.m. <br />
Det ville da være helt fint hvis det kunne blive billigere, men jeg prioriterer god service og dækning meget højt, frem for de den billigste løsning.<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016347
af
Hej Steen <br />
Det lyder godt. Jeg er helt enig med dem der gerne vil have en god forsikring, til den RIGTIGE pris.
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 6 måneder siden #1016316
af Dennis Kistrup
den billige mælk smager som regel lige så godt som den dyre..!! men dårlige kartoner forekommer desvære somme tider.. i begge selskaber. <br />
<br />
-
Johnny Andreasen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 2
-
-
17 år 6 måneder siden #1016305
af Johnny Andreasen
Det lyder rigtigt fornuftigt Steen. Jeg har mistet en båd engang, og da var jeg glad for at jeg havde den bedste forsikring og ikke den billigste.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016299
af
SSK & FTK er igang med at undersøge markedet. Vi er blevet lidt forsinket da JSK jo valgte at trække sig fra samarbejdet. Vi har allerede kontakt med flere seriøse forsikringsselskaber, men kan på nuværende tidspunkt love, at Trygforsikring sætter sine priser ned pr. 01.01.2008. Da vi er i forhandlinger både hvad angår pris, vilkår og dækning, må i vente lidt med det endelige resultat. Vi forventer vores fremtidige forsikringsaftale vil være på plads i efteråret.<br />
Småbådsklubberne vil have den bedste forsikring -ikke nødvendigvis den billigste!<br />
Bestyrelserne SSK & FTK
-
Niels Kromann-Rasmussen
-
-
-
New Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 6 måneder siden #1016286
af Niels Kromann-Rasmussen
Jeg har lige snakket med Brian fra JSK, han fortalte at grunden til at de har skift forsikringsselskab var, at der var nogle medlemmer som ringe til TRYK og fik et billigere til uden om Småbådefiskeklubben.<br />
Så nu er jeg medlem i begge klubber og spare næsten 4000,- i forsikring minus 375,-(medlemskab JSK) , efter en gennem læsning af begge tilbud er det nye en del bedre.<br />
<br />
Håber at de 3 klubber kan finde sammen igen, måske med flere forskellige forsikrings tilbud til os medlemmer.<br />
<br />
/Niels Kromann<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dette er I...
Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder