Hjælp vil...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015939 af
Besvaret af på emne Hjælp vil...
Du skal da ud og sejle! Fra køge fiskes der fra bundgarnene og videre ud.<br />
2 mil øst fra køge havn, start med at fiske og sejl NØ. Akvariet ligger sydØ for mosede og vannelsbæk havn, med ca lige langt til begge havne - og igen ca 1 mil Sydligere en bundgarnene og de yderste farvandsbøjer - Der vil være flere både ude så aflæs deres fiskeområde?<br />
Husk at sætte et mærke i båden der hvor fisken hugger ;-) og bliv i området.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015932 af
Ville bare lige sige tak for hjælpen Claus<br />
Jeg er desværre ikke i besiddelse af en gps til den båd jeg kan låne i morgen, så hvis du kan give evt. andre tip ville det hjælpe utroligt. Ellers må jeg jo bare have oplevelsen til gode til en anden gang.<br />
Fortsat god weekend, hilsen<br />
Fiske Henning<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015927 af
har du GPS kan du sagtens finde områderne og få en god dag!<br />
Hvis du glemmer nettet også - så er chencen ret stor for at også vil fange dit livs ørred ;-)<br />
god tur. Tag ud på prikken og fisk op mod og omkring Akvariet - stængerne skal stå fra 24 fod og op ;-)

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1172133 af
Hjælp vil... blev oprettet af
Hjælp ville gerne på bugten imorgen men loddet er i stykker, er det muligt som førstegangs fisker på Køge bugt at få tur i den uden fungerende ekkolod??? Man læser jo altid om at man skal finde ti meter kurven og følge den, gode råd modtages med stor taknemmelighed.<br />
Hygge og tight lines fra Fiske Henning

Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer