Hej alle ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015645 af
Besvaret af på emne Hej alle ...
Hej Kim.<br />
<br />
Vi regner også med at tage ud Lørdag, men vakler lidt imellem Møn eller Simris. Vi var på Møn sidste år to eller tre gange, fik to Laks og to Havørreder, største laks var 12,5 kg. Du skal sejle ud til 30 mtr. kurven syd-sydøst for bjelkes flak, fisk så over dybt vand og bliv i området, for der gik flere timer imellem vores fisk.<br />
Disse Waypoints er kun vejledende, men prøv at fisk imellem dem, jeg tør ikke love at det er medicinen, men der fik vi fisk sidste år.<br />
N 54.53,329 Ø 12.30,855<br />
N 54.55,769 Ø 12.37,498<br />
Men jeg har også hørt at nogle af Laksene er taget over lavere vand, ind imod Bjelkes flak, men knæk og bræk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015642 af
jeg vil med Kim. :)

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1015639 af
Det synes jeg er et meget interesant spørgsmål , da jeg regner med at ta ud fra Klintholm havn lørdag morgen ved 8.30 tiden, og hvis der var nogle gode råd ang positioner mm ville jeg blive glad da det er helt nyt farvand for mig...

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1172077 af
Hej alle ... blev oprettet af
Hej alle er der stadig laks ved Møn?

Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer