Tun fisker...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015151 af
Besvaret af på emne Tun fisker...
OK jeg håber du har ret. Jeg regner med at følge udviklingen tæt og hvis jeg hører at der fanges tun (Mere end 1 gerne 3 på samme dag) ud for Jezera er jeg den der er kørt. Jeg vil dog gerne vente til september ellers er der alt for mange turister i Jezera.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015147 af
Besvaret af på emne Tun fisker...
Hej, Bo, hvem siger der ikke er flere tun i Kroatien? ? Efter de oplysninger jeg har fra de lokale, er der dårlige tunår med 7-8 års mellemrum, og det var sådan et der ramte sidste år. Der skulle være groft rovfisket sidste år, men der er uddelt megabøder til de involverede, så det skulle ikke gentage sig. Jeg tager chancen og tager den lange tur igen i år, med afgang sidst i august.<br />
Sidste år undersøgte jeg noget i Spanien, men svaren dernede fra mangler, og desuden er der langt som som ind i helvede, 3 dages kørsel.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1171964 af
Tun fisker... blev oprettet af
Tun fiskeri ? nu da tunen er draget videre og ikke længere fanges ved Jezera i Kroatien. Hvor kan man så køre hen med sin båd bagefter for at fange tun ? nogen som har hørt om det kan lade sig gøre i Italien ? www.biggame.it

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer