Hey.<br />...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015093 af
Besvaret af på emne Hey.<br />...
onsdag(på trods af gude vejr) gik bar røv til 16 både, så ro på - det er ikke lak´se bonanza til alle både lig det for 2 år siden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015083 af
Hej Jens<br />
Hvis du ikke skrev sålange indlæg kunne du nå at male mine blink inden bornholm?<br />
Ro på Ro på. Godt ord igen, svar unødvendigt.<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015076 af
Det var da et kanon´t svar som man kan bruge til noget.<br />
Så mangler vi bare nogle svage vinde fra nord-vest, så vi kan komme ned og afprøve de gode tips.<br />
Mvh "MILLE"<br />
p.s. GOD PÅSKE!!!

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 7 måneder siden #1015068 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Hey.<br />...
Jo det er skam rigtigt nok ! Søndag og mandag blev der fanget ca.35 laks på 30 både så det er godt .fiskeriet foregår fra overfladen og ned til 60 fod der fiskes kun med blink altså ingen dogder flasher Hvad du skal fiske med kan jeg jo kun anbefale min personlige opstilling er som følger 2 sideplaner på hver side yderst på den ene side sætter jeg en oilslik salar L inderfor en salar m i tobis farve så en dipsy med en hvid pop med rød røv så downriggeren nederst i 60 fod sætter jeg en salar m i farve 2808 så stacker jeg 20 fod ovenfor med en pelle karlson i spoon m den anden side yderst på sideplaneren sætter jeg en spoon m i guld pop inden for på sideplaneren en salar i popcorn med rød røv og på dipsyen en pelle karlson i salar m og på downriggeren ned i 5o fod med en appelsin spoon og stacket 20 fod ovenfor en salar l i farve 2 . dipsy stængerne 90 fod i den ene side og 100 fod i den anden side det er min begynder opstilling sker der ikke noget inden for en time rigger jeg lidt om er det meget stille og sol er der mere guld og kobber på går det helt galt kan jeg godt finde på at sætte en apex og en big ed på farten skal ligge på ca 2,7 knob gennem vandet. De bink vi har fanget mest på er appelsin ,guld pop og pelle karlson . Knæk og bræk

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015039 af
Det er da meget muligt men de vil nok aldrig fortælle det på dette forum, så kommer der jo for mange ned og fanger deres fisk, men der er da helt sikkert fisk der nede, de fleste holder det bare for sig selv, så er der jo ikke nogle der får ond i ..... <br />
<br />
Hilsen <br />
Team WiKA <br />
Håber at i får et par gode der nede

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015036 af
Kig under Grizzly hjemmeside, nyheder! www.grizzlylures.com

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer