-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Nogle der ...
Nogle der ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018612
af
Hej Carsten<br />
Jeg har efterfølgende fået lidt mere erfaring med trolling i storebælt. Jeg har brugt downriggere meget i torskefiskeriet omkring revet ved Korsør. Desuden har jeg fanget et par ørred og en del hornfisk med downriggerne. Jeg kan også forstå at der er nogle der fanger makreller omkring lavbroen. Der er blevet taget laks omkring agersø/omø ved skrænterne. Så Der skal jeg snart ned og prøve lykken. Tager du ud fra Korsør nogle gange?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018611
af
Ja.. Det kunne jeg også rigtigt godt tænke mig at vide. Er også ny i faget og <br />
kan simpelthen ikke finde noget om trolling i bæltet... Alt drejer sig om Køge bugt, hvilket er surt for os, som bor langt væk fra det dejlige sted.. <br />
Er det simpelthen fordi storebælt IKKE rigtigt egner sig til trolling, eller hvordan... Efter en del nulture, er jeg ved at være desperat efter råd. Fisker primært mellem skælskør og kalundborg.. Alle gode råd tages imod med kyshånd..<br />
På forhånd tak<br />
<br />
Carsten
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1171882
af
Nogle der troller med downrigger i storebælt?<br />
Jeg tager ud fra Korsør og har de sidste mange år "bare" trollet med overfaldestænger (fra en jolle) hen over revet ved siden at broen. Det giver havørred, fladfisk og hornfisk. Men nu har jeg så endelig fået en større båd fuldt udstyret med downrigger og det hele. Men er der nogle steder det er værd at bruge downrigger i storebælt? Hvis ja ville jeg gerne have lidt fif om hvor og hvordan i benytter dem i bæltet.<br />
<br />
På forhånd tak!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Nogle der ...
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder