TICA tager...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015111 af
Besvaret af på emne TICA tager...
tillykke med fisken bo, jeg håber ikke at han knækked sig inden døre, der kan du jo ikke bruge spulepumpen :-) jeg skal en som servis mand på en 5 tmers tur imorgen i simhris sammen med sahl og hr. sørensen, vi skal nemlig have hudini med hjem til en gang forårs rengøring :-)<br />
<br />
mvh per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1015109 af
Jeg og svigersønnen var lige et smut til simris i dag lørdag de havde lovet nogen lunde vejer men det blev rigtig blæsevejr den var oppe på ca.12 sek.meter så det blev til en kort tur med både Laks og en dårlig svigersøn<br />
desværre for ham han syntes lige pludselig at det ikke var sjovt at fange laks så næste gang skal vi huske at tage vores forbehold <br />
Laksen på 12,3 kg blev fanget ude ved 55 ´ca 30 fod nede på en BIG ED GrønGul/ blank direkte fra downrigger <br />
<br />
Bo TICA <br />
PS vi kunne høre at de fik laks på bornholm så jeg håber at de stadig er der når vi kommer her i uge 15 og 16 Jeg glæder mig helt vildt <br />

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014950 af
Så er jeg vel tilbage fra simris dog uden laks lørdag nul tur og søndag mistede jeg en nede ved thors hul nord for bornholm nede i 90 fod på en BIG ED men den sprang et par gang og væk var den mens jeg var ved at tage grej ind nåede kun til 5 stang og Claus sejlede ved siden af og nød at jeg endelig måtte lavet noget mens han kunne nyde solen og det fine vejr <br />
Laksene tager store blink big ed og ismoquaq mag tror jeg nok de hedder for de havde sild og knorhaner i maven på de få fisk der kom i land her i løbet af week-ende <br />
Men på Bornholm var der både sønderjyder og laks de hygge sig i fælleskab vi kun hører at de fik flere der over, men i simris var det noget dødt nå men vi håber de også er der i uge 15 og 16 til vores klub tur hold da op hvor jeg GLÆDER mig kan næsten ikke vente

• Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
17 år 7 måneder siden #1014847 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne TICA tager...
K&B til både Bo og Dig Jan, og tak for sidst. Satser på jeg har en rigtig juleøl med til jul!! Jeg tager til Bornholm i morgen (vi kan jo prøve VHFen) ? Jan ? kan du evt. tage et par lodder med til mig, jeg har en arbejdskollega i simris i påsken? Team Sloth, han sejler i en båd mage til Bo. Mvh Thor

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014845 af
I må have en god tur, med masser af laks, tag nu den laks på over 22 kg.<br />
Knæk og bræk<br />
Med venlig hilsen Jan Larsen Team Larsø<br />
Vi er der er i Simrishamn hele påsken.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014841 af
Hejsa og rigtig god tur, er <i><b>SLET</b></i> ikke misundelig.<br />
<br />
Fang nu den laks på mindst 20 kg !! - Knæk og bræk !

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer