Er der nog...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014774 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Hej Halle vi tager til møn kan vi mødes på ½ vejen :P<br />
K&B her fra !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014768 af
Ja havde jeg ikke siddet og skulle til eksamen på torsdag så havde jeg gjort dig selskab. men sådan ligger landet desværre. Tilgengæld står den på 3 ugers påskeferie bagefter så mon ikke jeg skulle kunne når en tur eller 2 på vandet? Knæk og bræk skal da bare lyde herfra.

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1014761 af
Hej Halle !<br />
<br />
Det lyder godt det med kagen. Jeg tager også ud i det gode forårsvejr imorgen.<br />
Det bliver bare fra simris ,så jeg må have den tilgode. Men knæk og bræk herfra.<br />
<br />
Hilsen Anker (Fiskefjæs)

• Gæst
  • Gæst
17 år 7 måneder siden #1171860 af
Er der nog... blev oprettet af
Er der nogen andre som skal ud at fiske i morgen i det herlige danske forårsvejr ? Jeg tager ud fra Køge Marina i morgen tidlig, og sætter kurs mod Juels grund/Sønakken. Er på kanal 72 hele dagen, har kage med ombord hvis det har nogen interesse ?!!! ( Team Bøvsen 2 )

Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer