-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej alle f...
hej alle f...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014960
af
hej venner og andet godt folk
<br />
<br />
vi har indgået et forlig på 38000 sek ex moms så jeg kommer til et punge ud med ca 5000 kr selv det er da til at overskue, jeg er ved at få udfærdiget et stykke papir til han hvor der står at han ikke længer hæfter for BUNDEN af båden, men at resten stadig er under købe loven, for hvem siger at motoren virker, ja ja man bliver vel lidt mistroisk. hvis det hele går iorden står båden hos sandblæseren lige efter påske og så er det bare at væbne sig med toldmodighed til man for den tilbage efter 2 md.<br />
<br />
mvh en lette småbådsejere
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014828
af
Jeg synes han skriver at værftet skal fakturere Regal og så kan han trække momsen ud. Og han kun vil betale mere hvis det kan lade sig gøre. <br />
Det lyder ikke ligefrem som om han ubetinget vil betale. Jeg håber selvfølgelig han gør det så du kan komme ud at sejle. Smart idé at få ham til overføre betaling så det kører helt uden om dig, men sørg nu for at få de aftaler i laver, på skrift. ALTID... Det er eneste forsikring for dig. Men det ved du.. Knæk og bræk.
-
-
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014815
af
det lyder rart for dig at der kommer en ordning på denne triste historie håber nu at det bliver færdig hurtigst muligt så du kan komme på vandet i din drømmebåd <br />
Op med humøret selv om det er svært med sådan en oplevelse du skal nok få en FED båd igen <br />
Stramline og der ud af <br />
Bo TICA
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014813
af
hej igen<br />
<br />
det ser ud til at han er ved at krybe til korset, han har skrevet følgene til mig.....<br />
<br />
<br />
Nu är det som det är. Om du lämnar in den till ett varv för reparation, kan dom fakturera Regal och dra bort momsen? Vad är momsen i Danmark? 25%? Jag kan tänka mig att betala betydligt mer om det är möjligt.<br />
<br />
Hoppas att vi kan komma till en lösning på detta sätt.<br />
<br />
<br />
<br />
dette tolker jeg at den bare skal på værft og laves og så skal fakturen sendes til ham...nu skal jeg bare have ham til at overføre pengene til værftet først før arbejdet bliver sat igang. jeg håber at se en ende på det, dog skal jeg undvære båden i et par månder, men heller det end den aldrig kom på vandet.....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014811
af
Hej Per! Det er bare brand ærgerligt når man køber noget der ikke dur. For et par år siden fik mine forældres 28 fods motorbåd en osmosebehandling, som kostede 20.000,- Det var dog i vinterperioden hvor der ikke var så travlt, så det var en billig pris. Held og lykke med at slæbe svinet i retten, hvis I ikke kommer til en fornuftig løsning uden om advokater og lign. MVH Frank
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 7 måneder siden #1014809
af
hej poul-erik<br />
<br />
jeg skal ikke selv lave det uanset om han betaler eller ej vil jeg have lavet det på værft, så der er garanti på arbejdet.....<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej alle f...
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder