-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Der skulle...
Der skulle...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014314
af
Ang. Kastrup og Dragør havn så betaler man et depositum for hovedkortet(75,-), og en isætning / optagning koster 30,- kr. dvs. bruger du samme slæbested mere end 20 gange på en sæson så køb et årskort.<br />
<br />
Mht. den lidt længere sejltur så er det rigtigt nok, at der er langt til WP. prikken. Men der er rigtigt mange god fiske områder syd for Amager og turen fra Kastrup op til bla. Lousflak tager ca. 30 min.(ca.9 s/m).<br />
Så alt i alt kan det godt betale sig, hvis du kun skal bruge slæbestedet en gang immellem.<br />
Og den midterste del af øresund er åben for medlemmer næste hele vintere sæsonén gratis, ved isætning fra Skovshoved havn.<br />
<br />
Knæk og bræk!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 8 måneder siden #1014311
af Henrik Erichsen
500 for et årskort til Køge.. det er da ikke så slemt
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014309
af
Dragør ude ved fortet, men jeg mener at de også er ved at sætte bom på lig Kastrup. Men Kastrup er jo heller ikke dyr - der er bare langt til prikken
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1171768
af
Der skulle vel ikke være en der lå inde med oplysninger om en rampe i køgebugt hvor man kan betale for et dagskort ,jeg har været inde under havne og kikke men der er kun ramper hvor man skal købe et sæsonkort og synes det er lige dyrt nok hvis det kun bliver til 1-2 ture.<br />
Jeg har læst i klubbladet at rødvig havn er en mulighed, men der skulle vel ikke ligge en længere oppe i bugten ?.<br />
<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Der skulle...
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder