Denne er s...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014272 af
Besvaret af på emne Denne er s...
Se indlæg 5520.<br />
Hilsen Kim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1171758 af
Denne er s... blev oprettet af
Denne er side er ikke, og skal ikke være, et forum for en masse underskriftsindsamlinger. Men det videoklip som jeg har set idag kræver al den handling som kan mønstres !!<br />
Som jæger og fisker, kan jeg sagtens acceptere at naturen udnyttes, men det skal gøres med respekt !<br />
<br />
Videoklippet "Stop the dolphin and whale killings in Taiji" er et eklatant eksempel på manglende respekt.<br />
Efter at have været tæt på disse fantastiske dyr i Mexico, er det kvalmende at se hvordan de behandles af japanerne !<br />
<br />
Det videoklip som ligger på dette link er ikke for sarte sjæle, I kan dog blot vælge at klikke på linket nedenunder og nøjes med at underskrive protesten over det som foregår på klippet. <br />
<br />
videoklip: <br />
www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php

<br />
Protestindsamling: <br />
www.PetitionOnline.com/golfinho

<br />
<br />
Mvh <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer