Kan man k?...

Mere
17 år 8 måneder siden #1014265 af Jan Andersen
Besvaret af Jan Andersen på emne Kan man k?...
Så kunne man måske arbejde på at få lavet en ordentlig rampe i Rødvig, istedet for den "skrænt" i fiskerihavnen, hvor man ikke kan være sikker på om den er spærret af en kutter, når man skal op, eller om vandstanden er sunket så meget, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg ved godt at de fleste bruger rampen i lystbådehavnen, men det må vi jo ikke,og jeg ved egenlig ikke hvorfor, men det er måske på grund af at den er af træ, men der kunne man måske gi en skærv til ombygning, hvis det er tilfældet.<br />
<br />
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014254 af
Besvaret af på emne Kan man k?...
Er det så langt at sejle fra Rødvig så det skal være et problem? Lige rundt om pynten :) Jeg forstår godt man ikke vil have for mange biler i det naturskønne område. Bøgeskoven og naturen omkring er noget for sig selv og det bør vi respekterer selvom vi gerne vil fiske. I øvrigt synes jeg ikke vejen dertil er særligt attraktiv med båden bagpå. Nogen gange må man altså bøje sig.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014247 af
Så må vi jo bare se at få købt Gjorslev Gods, og få etableret et slæbested uden adgang for tidligere godsejere... Det må være noget bestyrelsen i SSK. kan ordne!<br />
<br />
Det er trist at små godsejre rundt omkring i landet kan hindre den brede befolkning adgang til de naturressourcer som vores land rummer, men der har jo været mange sager om godsejer der ulovligt prøver på at hindre folk adgang til det de føler er "deres" naturområder.<br />
...ØØH! det var vidst et lille politisk opstød :-)<br />
<br />
Det var en fin ide du havde, vi må alle kæmpe vidre for at få åbnet adgangen til så mange ramper som muligt.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014245 af
Så har jeg fået svar:<br />
Hej Uffe Jensen.<br />
<br />
Selve molen ejes af Fiskeriforeningen, men stranden og det øvrige område<br />
dernede er en del af Gjorslev Gods.<br />
Vi er på Gjorslev ikke interesseret i den trafik og det publikumstryk, som<br />
vil være konsekvensen af det foreslåede, hvorfor det ikke er et projekt,som<br />
vil deltage i.<br />
<br />
Venlig hilsen<br />
Lars Honoré<br />
<br />
Øv. Det kunne ellers være rart.<br />
<br />
Uffe

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014243 af
hej uffe<br />
<br />
jeg mener at havne udvalget har forsøgt at få dem til at bygge et slæbe sted, og tilbudt at hvis de gjore det ville vi købe den fri for medlemmer. prøv evt at tage kontakt til bo andersen fra havneudvalget.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014240 af
Jeg har lige skrevet til Gjorslev Gods, som jeg mener ejer Bøgeskov Havn, og foreslået dem at bygge en rampe. Selv hvis der skulle betales 30-40 kr for at benytte rampen, ville det kunne betale sig i benzin, hvis man gerne vil sejle i det område.<br />
<br />
Uffe

Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer