Hej alle I...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1013930 af
Besvaret af på emne Hej alle I...
Det med fiskesymboler kan ikke bruges til noget da de bare viser alle mulige info i dybet som fisk uanset om det er tang eller andet møj <br />
så min anbefaling er brug den aldrig, men til gæld som en af de andre skriver justere dit lod så du ikke ser alt ned i vandet du må prøve dig frem <br />
Og vedr, bananer( fiskene ) så ser du dem kun hvis de er lige under både altså fiskene og de lod der viser fleste bananere er dem der køre på 50 hertz men de kan også vises med 200 hertz som de fleste bruger<br />
Vedr den artikel der henvises til kan jeg kun anbefale at du læser den<br />
Knæk & Bræk Bo TICA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1013921 af
Jeg mener ikke der er nogen fisk på det billede. Men jeg tror din sens er for høj til 23 meter. Skru den ned og du sorterer de fleste forstyrelser væk. Det vil også fjerne små stykker af tang og andet væk der evetuelt fiser rundt derned somregel efter meget blæst.

• Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1013920 af
på start siden er der en artikkel i højre side om hvordan du aflæser dit ekkolod syntes selv den er lærerig .

• Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1171684 af
Hej alle I... blev oprettet af
Hej alle I eksperter, hvad viser billedet?<br />
Når fisken ikke bider, er det som bekendt rart at vide, om der overhovedet er nogen fisk at fange.<br />
Er der nogen, der kan se, om der er fisk på dette billede af mit ekkolod?<br />
Jeg synes ikke jeg kan se fiskebuer, men hvis jeg slår over til at vise fiskesymboler, er der masser af fisk.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer