-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
en lille h...
en lille h...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1171655
af
en lille historie fra sverige.<br />
det startede mmed BO TICA ringede til mig fredag kl. 10,00 og spurgte om jeg ville med til shimris og fiske da hans båd skal ligge derovre.<br />
fruen blev overtalt med bestikkelse. vi skulle hente flemming>guffi og så ville vi hente bos båd hos per vest,detgik som det skulle bo hentede mig lørdag og så til flemming.da vi var ved at være ved flemming ringede bo til ham ,og til bos overraskelse sagde flemming at han var kommet til skade bo blev stille og så spurgte han om jeg havde kort til at trække båden <br />
da kunne jeg håre flemming grine højlyt til bos lettelse, nå båden blev hentet og til sverige det gik ,endelig fremme og hygge i klauses båd der var varme i og da vi lå vedsiden af var det en oplagt varmestue. søndag fiskede vi på livet løs men ingen fisk.pyt jeg vil sige tak til bo for hyggeligt samvær ombord på tica og tak tilklaus og flemming for en utrolig lærig dag både fiskemessig og selskablig tak for en uforglæmmelig weekend til alle tre venlig hilsen mikkel westergaard /zimba ps håber der kommer flere af disse ture.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
en lille h...
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder