Er det mul...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013670 af
Besvaret af på emne Er det mul...
Hej Henning.<br />
Ja jeg har prøvet MANGE gang men uden held.Største problem er tit torsk der "når" agnen fordi man typisk fisker langsomt(1,6-2,2kn).Og ja nok også pga det lidt laver vand.MEN tag du en flasher ell dodger og sæt den EFTER down rigger loddet som lokke effekt.Stack ca 1-2 m over den og ca 3 m efter wieren...så ska du se!! Måske ikke held på første tur men prøv det i ny o næ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013664 af
Besvaret af på emne Er det mul...
Hej FiskeHenning<br />
<br />
Alt kan lade sig gøre, også at bruge Flasher/Dodger herhjemme. Forsøg fra andre har dog vist, at man "kun" kan fange torsk på tacklet og ikke flere eller større end på blink, så det er faktisk kun til besværd.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1171630 af
Er det mul... blev oprettet af
Er det muligt at benytte flasher og dodger i sundet og køge bugt, eller skræmmer dette blot på lavt vand ? Har fået et godt tilbud på Grizzly woblere som jeg forstår bedst fiskes efter en flasher/dodger. Kan disse udelukkende benyttes når man troller efter laks på større dybder ? Eller kan man ligeså godt benytte dem som agn uden ekstra lir når man er mere kystnært ?<br />
På forhånd tak og tight lines til jer alle, hilsen Henning

Tid til at oprette siden: 0.123 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer