Jeg kom s?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013630 af
Besvaret af på emne Jeg kom s?...
Øst vest hjemme bedst...eller. Sundet incl. køgebugt er og bliver danmarks bedste ørredvand ... året rundt. Størst chance for en ørredbasse har du hvis du trækker båden øst på og fisker i køgebugt eller evt i sundet. Hvis du vil blive i Storebælt, kan det med garanti også kaste en ørred af sig en gang i mellem, men jeg har ikke lokalkenskab nok til at vejlede om hvor eller hvornår, det må andre gøre. Knæk og Bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1171624 af
Jeg kom s?... blev oprettet af
Jeg kom sådan til at tænke på. En gut jeg tog speedbådscertifikat sammen med i sommer, fortalte mig at fiskeriet efter havørred var bedst vest for sjælland om foråret og øst for om efteråret. Det skulle være noget med saltindholdigheden og vandtemp hvor ørreden jo trækker mod mindre salte vande når det bliver koldere. Her skulle østersøen altså have et lavere saltindhold end Storebælt. Har det noget på sig? <br />
Jeg bor ikke ret langt fra karrebæk bugt og har forsøgt mig lidt ved Knudshoved odde, Omø stålgrunde og Agersøsund men jeg er faktisk ikke klar over om det er gode fiskevande ud over at have stødt på dem i politikens lystfiskerbog. <br />
Kender nogen til de pladser rent trollingmæssigt? Findes der i det hele taget nogen gode pladser i Storebælt? Et par waypoints til at starte på kunne være rart for sådan en ny trollingfisker som mig. <br />
Jeg er helt klar over at man selvfølgelig selv skal prøve sig frem men jeg synes sku der er så meget at holde styr på i forvejen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.113 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer