Hej<br /> ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013556 af
Besvaret af på emne Hej<br /> ...
Hvad tager jeg fejl af. Du må lige uddybe. <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 9 måneder siden #1013553 af Freddi Hansen
Besvaret af Freddi Hansen på emne Hej<br /> ...
Hej Ulrik<br />
Der tager du meget fejl Du/i kan kontakte Orla Sørensen på mail. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br />
Freddi Team Mette<br />
www.jp-trolling.dk

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013552 af
Det er rigtigt der står det ved rampen, men indbetaler du dem så får du dem tilbage med en besked om at girokontoen ikke eksisterer. Det er sket for mig og 2 kammerater. Vi bruger ofte slæbestedet i forbindelse med havjagt og jeg betaler faktisk også for vedligehold gennem Næstved Strandjagtsforening som har en aftale med den private lodsejer der ejer slæbestedet.

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013551 af
Hej Ulrik.<br />
Helt gratis er rampen ikke ved stigsnæs. Der ligger nogle girokort lige ved siden af slæbestedet på ca.150 kr. der går til vedligeholdelse af rampen, så det ville da være en god ting at støtte så vi stadigvæk har en rampe der er nogenlunde at sætte i vandet fra.<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013545 af
Det her vejr? Det er da bare ud fra Stigsnæs når vinden står i Øst. Så har du læ helt over til den anden side af Agersø og der er op til 50-60 meter vand. Mon ikke chancen for en torsk skulle være til stede der? Alternativt kan du sejle ud fra Skælskør og gennem fjorden. Her vil du også have læ. <br />
Jeg sejlede selv ud fra karrebæk fjord og vest over til glænø og retur over knudshoved odde her i dag og der var dejligt læ hele vejen. Næsten da men ikke større bølger end det er til at klare i min lille båd. <br />
Men alt efter hva str. båd du har, så er der en gratis rampe lige ved siden af Stigsnæs færgeleje. Der har jeg sat min i og så har du 5 min sejllads til dybt vand. I sommer kom en og satte sin Drago 540 i så noget str. båd kan man da søsætte. <br />
Ellers Roskilde fjord; Der kan du prøve at kontakte Kim Birkstrøm Pedersen, han fisker vidst en del i fjorden.

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1171593 af
Hej<br /> ... blev oprettet af
Hej<br />
Jeg er snart ved at blive skør af det her vejr, tror snart jeg vil gi fjorden en chance....<br />
<br />
Er der nogen af jer der har nogle gode ideer med hensyn til roskilde fjord og issefjorden????<br />
<br />
Lars

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer